Binnenkort is er een ALV met als onderwerp 'Tuin'.
Er zijn 2 offertes van hoveniers maar de (enige) bestuurder zet er 1 op de agenda.
Deze hovenier al begonnen met het storten van aarde en zegt dat hij de opdracht van de bestuurder heeft gekregen.
Wij hebben aangegeven dat we de andere offerte ook op de agenda willen maar dat staat hij niet toe.
Ook agendapunten zoals goedkeuren notulen, (van 2021 zijn nog niet goedgekeurd omdat de bestuurder deze niet redigeert), alle openstaande punten en verslag Kascommissie zet hij niet op de agenda.
De Kascommissie heeft vanaf 2020 geen stukken gezien.
We hebben een groot bedrag voor de tuin maar hebben geen idee waar het is.
Als er maar 1 hovenier besproken wordt ipv beide offertes zal deze geaccepteert worden omdat we eindelijk een tuin ipv een zandbak willen.
In hoeverre is dat rechtsgeldig of kunnen we het aanvechten?
We zijn al een procedure gestart om de bestuurder uit zijn functie te zetten maar het duurt maanden voor het tot een rechtzaak komt.